tisdag 21 juni 2011

Ork, lust och energi

Kan man beställa det någonstans? I så fall behöver jag nog några ton.. Jag vet inte vad det är, kan egentligen inte sätta fingret på det, men just nu känns bara allt så trist, trist, trist. Har liksom ingen lust till något över huvud taget. Finns säkert massor med roliga saker man kan göra på sina lediga eftermiddagar/kvällar eller dra igång något roligt projekt på jobbet, men jag känner inte för det. Orkar inte. Vill inte. Känner mig varken glad eller ledsen, bara sådär intetsägande meningslös. Hade massor med energi när jag kom hem från Mallorca, men den försvann visst lika snabbt som den kom. Kanske beror det på att man vet att semestern är i antågande om ett par veckor och man bara väntar och väntar. Jag vet inte, trist är det i alla fall.




4 kommentarer:

  1. Du är verkligen inte meningslös!
    Kanske vi kunde liva upp det lite genom att bara tillåta oss att ha "semester" redan nu??!
    Vi känner så många av oss ...

    SvaraRadera
  2. Frida min vän, nu låter du som jag! Jag vet precis hur det känns. Det som hjälper för stunden är en intensiv promenad så man får rensa hjärnan o sura av sig lite. Sedan försvinner det efterhand och kommer tillbaka... det är livet är jag rädd... Kram till dig! /Linda

    SvaraRadera
  3. Usch, jag känner exakt likadant! Säg till om du hittar nåt botemedel...

    Kramar!

    SvaraRadera