tisdag 17 augusti 2010

Bröllopsdag

Idag har jag och Tobbe varit gifta i tre år. Tre år, vart har den tiden blivit av?! Känns som det var igår som man stod där nervös i kyrkan och lovade varandra evig trohet. Fast tänk ändå vad mycket vi har hunnit med under dessa tre åren och tänk vad mycket vi har varit med om och upplevt under de 12 åren som vi har varit tillsammans. Vill bara säga att jag älskar dig Tobbe och är så glad och tacksam över att ha dig och att jag får dela mitt liv med dig. Bättre än såhär kan man inte ha det.

5 kommentarer:

  1. såna härliga bilder på era år tillsammans..ps:
    glöm aldrig bort varandra i vardagen.

    SvaraRadera
  2. Ja det är otroligt vad tiden går fort, men jag minns er bröllopsdag som om det var igår. Vilket vackert bröllop o ni var ett strålande stiligt brudpar. Tänker på er varje gång jag hör Det vackraste och för kärlekens skull. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Ni är så fina! :) Ni har verkligen hunnit med en hel del under era 12 år! Önskar er många lyckliga år till! kramar renata

    SvaraRadera
  4. Åh va fint! Gillar särskilt fotot där Tobbe pussar din mage! :)

    Sötnosar!

    SvaraRadera
  5. Underbart <3 Hoppas er dag varit toppen, Grattis :)
    Kramar

    SvaraRadera