måndag 24 oktober 2011

Good old days

Alltså, detta är så himla kul och något som jag verkligen ser fram emot! När jag gick i typ femman, sexan så var mina största idoler en pojkgrupp vid namn New Kids On The Block. Jag och min bästis Sara var helt tokiga i denna grupp och vi satt på våra flickrum och kollade på videos med dem, lyssnade på deras musik, samlade på pinaler och brevväxlade med andra fans. Gruppen hade ett par konserter i Sverige, men vi var aldrig där av någon anledning. Vi växte väl ifrån det där med pojkgrupper så småningom och började lyssna på Nirvana i stället, snacka om kontraster haha!

Av en slump kom jag in på en sida på nätet där jag fick syn på att NKOTB har återförenats tillsammans med Backstreet Boys och de ska alltså ge sig ut på turné, NKOTBSB heter de tydligen. Det roliga är då att de kommer att spela i Malmö i maj och jag och Sara ska lätt dit och kolla, haha! Skittöntigt, jag vet, men shit va kul! Våra gamla idoler, efter så många år, du, jag och kidsen, Sara!

1 kommentar: