lördag 16 april 2011

Saknar

Saknar, men ångrar inte. Körde förbi vårt gamla hus ute i Röe idag och kan inte säga annat än att man fick ett litet sting i hjärtat. Ett sting av saknad och "gjorde vi verkligen rätt"? Vårt fina hus, alla minnen, backen med alla blåsippor i, ängen bakom huset där Jalmar alltid sprang runt och de fantastiska omgivningarna där man just denna årstiden börjar ana lite grönt i trädkronorna. Åh, vad jag saknar det. Fast jag vet ju att vi gjorde rätt innerst inne. Vi trivs fantastiskt bra i Sösdala också och alla fördelarna med att bo som vi gör nu väger upp med hästlängder. Just nu känns det rätt. I framtiden, ja, vem vet?!





1 kommentar:

  1. Hej vännen=) Hoppas att allt är bra. Känner igen mig i detta inlägget. Kan känna det samma när jag kör förbi vårt gamla hus fast jag vet ju att det är mkt bättre för tjejerna nu när vi bor mer centralt. Hoppas att ni trivs bra inne i sösdala. Sett bilderna som du lagt upp verkligen super mysigt och fint=). Stor påsk kram till dig från Lotten

    SvaraRadera