måndag 23 januari 2012

När ska den sluta?

Fan, det här är värsta magsjukan någonsin alltså! Måste vara ett väldigt elakt virus som härjar runt på dagis. Fy fasiken vad elak den har varit mot mina små pågar och än är det inte över. Började alltså i torsdags natt och idag är det måndag eftermiddag. Det har kommit från alla hål i mängder om man säger så (jag sparar er ifrån detaljerna) och dessutom ont, ont, ont i de små maggarna och feber. Kräket har i och för sig slutat och de är hyfsat pigga idag, men fortfarande är de kassa i magen och aptiten har långt ifrån kommit igång. Nu har till och med jag fått ont i magen och känner mig allmänt kräkfärdig, jag som aldrig känner av något, men förhoppningsvis blir det inte mer än så. Tobbe har också klarat sig hittills. Näe, inte fler såna här magsjukor tack, det klarar vi verkligen oss utan!!!

1 kommentar:

  1. Usch och fy, Stackars er.
    Hoppas att ni snart får bli friska!!
    Kram på er!!
    Linda Åkesson

    SvaraRadera