måndag 6 februari 2012

Läsa

Jag älskar att läsa, har alltid gjort. Finns väl inget bättre än att gosa ner sig i sängen med en riktigt spännande bok och läsa tills man inte orkar hålla ögonen öppna längre. Så avkopplande att rensa hjärnan och det blir en skön avslutning på dagen liksom. Jag gillar självbiografier, skönlitteratur och fantasy-böcker bäst. Inga kriminalare eller deckare för min del, det gillar jag inte alls.

Fick för mig att läsa lite på engelska eftersom man inte använder språket så ofta som man borde, så jag har precis läst sista och tionde boken i True Blood-serien, på engelska då. Lite knepigt var det allt i början och man fick koncentrera sig ganska rejält, men det blev faktiskt lättare och lättare och efter ett tag kändes det helt naturligt. Ska nog göra detta oftare, väldigt nyttigt.

Beställde ett litet gäng böcker från cdon.com förra veckan som jag tänkte plöja igenom snart:





1 kommentar:

  1. har hört bra om Dyngkåt och hur helig som helst :)

    SvaraRadera