onsdag 22 december 2010

Äntligen

Så mina vänner..nu har jag äntligen fått tummarna loss att ta lite bilder på hur det ser ut hemma hos oss..mycket som fortfarande fattas rent inredningsmässigt (typ lister, dörrkarmar, foder kring fönster, gardiner, blommor, tavlor, småprylar etc) och Arvids rum är inte påbörjat än, men i det stora hela börjar man äntligen se en tendens till det magiska ordet färdigt! Efter ett väldigt tufft och kämpigt halvår så kommer vi i familjen Högberg att luta oss tillbaka och fira jul och bara vara. God jul på er alla mina vänner och hoppas ni får en riktigt mysig sådan!

2 kommentarer:

  1. Va fint ni har de!God jul till hela familjen Högberg! Önskar Familjen Nilsson

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder:-) Så fint ni har fått det!!! Kul att du delar med dig, Frida!! Jag hoppas o önskar att jag kan komma till dig på barnklädespartyt, så jag får se hur fint ni har det... live!!!
    Hoppas ni har haft en fin jul tillsammans!!
    God fortsättning:-)
    Kram Linda i Tyringe

    SvaraRadera