fredag 7 januari 2011

Blingo

Jaja, förlåt om jag tjatar, men måste ragga lite folk till Blingo-partyt som kommer att äga rum hemma hos mig onsdagen den 16 februari kl.18.30.

Första gången jag har ett klädes-party faktiskt. Hade ett party en gång för många år sen där man sålde essenser i alla möjliga färger och smaker. Sen har jag varit på nåt sex-party och nåt med skönhetsprodukter. Tänk vad man mognar med åren haha, nu är det barnkläder som gäller. Jag gillar ju Me and I:s kläder, så när jag blev tillfrågad om Blingo så kändes det kul. De påminner ju om varandra, men största skillnaden är att Blingos kläder är ekologiska och det känns bra tycker jag. Sen är det kul med vårkollektionen också, längtar till våren!

Så ni som känner er sugna på att kolla in Blingos kläder (finns även i vuxenkläder) är varmt välkomna hem till mig, meddela mig bara så jag vet på ett ungefär hur många som dyker upp. Ta gärna med en vän. Om inte annars, så är det bara trevligt att träffas o ta en fika:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar