tisdag 25 januari 2011

Tradera

Tycker det är ganska roligt att kolla in alla prylar som finns på Tradera. Vissa gillar Blocket bättre, men jag tycker det är lite av en sport att buda och få till riktiga fynd. Det är lätt att fastna där, men har man bara tiden och fynden inte går till överdrift så är det kul. Fynda med måtta liksom. Jag har själv inte sålt något där, för så mycket tid är jag inte sugen på att lägga ner, har annat för mig än att springa och posta paket stup i kvarten. Däremot har jag hittat en hel del roliga kap som jag är nöjd med. Perfekt att roa sig med vintertid när det inte finns några loppisar att gå på.

Barnkläder har jag köpt en del på Tradera, mest helt nya plagg, men även något begagnat som varit sparsamt använt. Man kan hitta många roliga märkeskläder såsom Ej Sikke Lej, Kameleont Design, Me and I, Nova Star, Molo, Polarn o Pyret mm. Såna som är för dyra i butik, men i hyfsade priser här. Hittade även några fina mammaplagg när jag var gravid, som annars är så svårt att få tag i. Finns ju bara typ H&M som har det häromkring.

Tycker om att blanda gammalt med nytt inredningsmässigt, så det har blivit lite olika 70-tals prylar, då vårt hus är från 70-talet. Sen skulle jag vilja ha tag i ett soffbord i teak och håller på att buda på ett par stycken just nu, men det verkar som det är fler än jag som tycker om teakbord för de sticker snabbt upp i pris. Så har ni ett snyggt sådant eller om ni vet någon som har ett, så köper jag det gärna av er.

Några av mina fynd:








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar