måndag 7 december 2009

Inget bredband, ingen telefon

Arghh, så frustrerande det är!!! Ja, som ni märkt så var det ett tag sen jag skrev här sist..och vad kan detta bero på? Jo, någon idiot var tydligen ute och lekte med sin grävmaskin i torsdags och oooops så råkade han gräva av en stor kabel..inte vilken kabel som helst heller utan den, just den som förser hela Nävlinge med telefon och bredband!! Ja, så nu sitter man helt isolerad från omvärlden i lilla Röe utan både telefon och internet och kan inte göra ett skit åt det!

Det värsta är att här ute på landet så är man inte så högt prioriterad, nejdå, utan tidigast fredag kan vi få tillbaka kommunikationen med omvärlden. Detta lilla meddelande skriver jag hemma hos svärmor och svärfar, i civilisationen, så att ni som läser min blogg kan förstå varför jag helt plötsligt slutat skriva....Men kära, söta ni, håll ut..snart är jag tillbaka med nya friska tag och färska inlägg, är ju laddad till tusen nu när man inte skrivit på länge! I´ll be back soon och tills dess puss på er alla!

1 kommentar:

  1. Stackars er... eller dig!! Jag följer din blogg, så det känns lite tomt när du inte gör dina inlägg. Hoppas ni snart får tillbaka telefon o bredband!!

    Kram Linda

    SvaraRadera