lördag 19 december 2009

Senaste dagarna i bilder

Usch, vad tiden rinner iväg..har verkligen inte haft tid att skriva här de senaste dagarna och ber om ursäkt för det. Mycket att stå i just nu med hundpassning, hästskötning och julstök och oftast så är jag så trött om kvällarna att jag slocknar redan vid 20,21-tiden. Ska bättra mig jag lovar! Om ett par dagar kommer mina kära föräldrar hem från Thailand och då slipper jag jobbet som hundskötare. Min bror kommer att vara julledig och kan hjälpa till att ta hästarna och sen kommer även Tobbe att vara julledig ett tag, så allt kommer att lugna ner sig lite framöver. Allt är ju så himla mycket enklare när man är två. Inget farande, stånkande, släpande och asande, ska bli skönt att äntligen få känna av jullugnet!!

Här kommer i alla fall lite bilder från de senaste dagarna, håll till godo så länge så återkommer jag inom det snaraste! Tack till er mina kära vänner som var med på "julmyskvällen" igår, det gör vi om igen nästa år!

Kram på er alla mina läsare och tack för att ni följer min blogg!



1 kommentar:

  1. Haha, härligt att se att Pepsi fortfarande är lika tossig i snö! Gamla nuckan! :)

    SvaraRadera