torsdag 25 februari 2010

Besök hos frissan

Alltid lika skönt med ett besök hos frissan..jag menar, hur ofta unnar man sig själv någonting nu för tiden?! Det händer inte så ofta för min del i alla fall, men när man väl är där så är det så gott att bara bli bortskämd. Har gått till min frisör i några år nu och jag blir alltid lika väl bemött och omhändertagen och dessutom alltid nöjd (tack snälla Marie!).

Gjorde inget ovanligt eller så idag, bara utväxten och topparna, då jag bestämt mig en gång för alla att jag ska spara till lite längre frisyr. Har haft många hårfärger och frisyrer genom åren och kommit fram till att jag trivs allra bäst som blond och inte alltför kort. Det är dock så skönt att bli "hel" igen, känner sig nästan som en ny människa när man fått utväxten vidgjord. Kan varmt rekommendera salong Imitch som ligger i Kristianstad, typ en gata från stadsbiblioteket. Två tjejer, Marie och Erika som äger det och är helt fantastiska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar