fredag 12 februari 2010

Tack

Tack för inspirationen och tipset till en ny layout, Lina!

2 kommentarer:

  1. Hmm, snygg layot...men hur gjorde du??
    Jag har försökt flera gånger, men kan INTE ändra min layout. Trist!! Hittade en så snygg som passar min personlighet precis!!
    Jag gjorde precis som det stod i instruktionerna, men det har nog inte varit min vecka!!!
    Vad fin Jalmar kommer att bli när han får sina nya kläder! Det var Petra som är säljare, elelr hur?? Hon är supertrevlig...
    Ha d gott!! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Antar att du gått in på ikonen längst upp till vänster, sen är det bara att följa instruktionerna... Alltså, när du valt bakgrund så finns det en "kod" nedanför som du ska kopiera. Gå in på din egen blogg, på "layout" och sen på "sidelement" och "lägg till en gadget". Där klistrar du in koden och sen sparar du. Lite svårt att förklara, men det är faktiskt ganska enkelt. Hoppas du får rätt på det:).

    Ha en bra alla hjärtans dag vännen! Kram kram

    SvaraRadera