onsdag 16 mars 2011

Dermalogica

Ok, nu ska jag villigt erkänna att ibland är faktiskt det dyrare bättre än det billigare. Har alltid varit lite snål när det gäller produkter till mitt ansikte, ja, ni vet, rengöring, ansiktsvatten, dagcreme mm och tyckt att vaddå, kan väl inte vara bättre bara för att det är dyrt?! Nivea har fungerat bra på mig liksom, men efter mina två graviditeter så måste hormonerna ändrats i kroppen eller nåt, för min hy är inte alls densamma som innan. Ingen lyster, blir lätt fet i den så kallade t-zonen, känns allmänt trött och ingen spänst. Så jag gjorde slag i saken, dags att unna sig själv lite, och beställde Dermalogicas produkter eftersom jag hört att de skulle vara väldigt bra. Har använt dem i ett par veckor nu och känner faktiskt redan en otrolig skillnad, känner mig ren och fräsch, ingen fet hy, inga mörka ringar under ögonen och en fin lyster. Dessutom är produkterna väldigt dryga. Kan varmt rekommendera med andra ord, kika gärna in på www.dermalogica.se



2 kommentarer:

  1. Jag använder också Dermalogica flitigt! :)

    SvaraRadera
  2. behöver jag använda Derma.. närmar mig 30.. ser rätt skabbig ut.. lite skäggstubb, långt fett hår o lite oren hy...

    SvaraRadera