fredag 9 mars 2012

Gratis förundersökning

Som de flesta av er säkert redan vet, så gjorde jag en ögonlaseroperation i Augusti hos Memira i Malmö. En av de bästa sakerna jag någonsin gjort, utan att tveka och numera ser jag till och med bättre än en "normalsyn"!

Idag damp det ner ett litet brev från just Memira, där de erbjuder en kostnadsfri förundersökning till tre av mina vänner, värd 450 kr/person. Denna undersökning är väldigt noggrann och man får då reda på om man kan operera bort sitt synfel och vilken typ av operation som passar.

Så har du funderingar på att göra en laseroperation kan du väl skriva en liten kommentar här, så ska jag vidarebefordra detta till Memira, så du får en gratis förundersökning. Först till kvarn:-)!

3 kommentarer:

  1. Lina nilsson10 mars, 2012

    Jag vill!!

    SvaraRadera
  2. Jag vill men jag är LIVRÄDD! Skulle gärna bli undersökt... /Maria Moréteau, moreteau@gmail.com

    SvaraRadera