tisdag 30 mars 2010

Gekås

Jag och min kära vän Stina tog oss en traditionsenlig tur till Ullared i Söndags. Började med att jag för första gången på många år lyckade försova mig en timme. Hade faktiskt räknat in att det blev sommartid den natten, men på något vis så ville inte klockan ringa ändå, tack Jalmar för att du väckte mig. Hur som helst, så kom vi iväg och var framme en timme efter öppning. Vi var beredda på massor med folk eftersom det precis varit löning, men där var så lugnt och skönt så. Kunde gå i lugn och ro och kolla på både leksaker och kläder till Jalmar och "lillebror". Blev som vanligt en hel del inhandlat, dock tyckte jag inte att det blev något onödigt som ibland ju har en tendens att slinka ner. Väldigt nöjd med inköpen och med dagen. Tack söta Stina för ditt sällskap!

2 kommentarer:

  1. Tack själv käraste vännen. Alltid lika roligt att ses. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ni kunde väl frågat mig om ja mä vill fölla mä! Grrr! Puss på er!

    SvaraRadera