onsdag 10 mars 2010

Lill-lördag

Onsdag kväll, lill-lördag och snart helg igen. Tack och lov. Vet inte hur det har varit för er andra, men denna veckan har varit ovanligt lång och seg för min del. Vet egentligen inte varför, men det har bara varit så. Alla veckor kan ju inte vara på topp. Känner mig så himla trött och sliten och har ingen ork i kroppen. Har dessutom känt av en massa sammandragningar vilket är ganska obehagligt. Tror jag behöver vår nu, lite sol och värme i den frusna vinter-kroppen, tina upp ordentligt liksom.

Onsdag kväll och inget på tv. Blir nog tidigt sänggående för min del. Det är ju ändå två dagar kvar på denna veckan. Men snart, snart är det äntligen helg igen.

1 kommentar:

  1. Stackars dig... Jag tror som du skriver att du behöver sol och värme...så blir du nog piggare igen!!
    Men, det där att det inte finns något på tv en onsdag måste jag dementera... Gray´s anatomy går på onsdagar på kanal 5. Det är världens bästa serie... Både Thomas o jag sitter som fastklistrade vid tv:n då... Serien finns nog att köpa eller hyra också, prova det- då blir du nog piggare!!!
    Kram Linda

    SvaraRadera