onsdag 27 januari 2010

Födelsedag

Jo, så var man ett år äldre igen. Konstigt vad tiden går fort nu för tiden, tyckte det var precis som jag fyllde 25! Ska inte klaga, för jag känner mig inte äldre än 25 faktiskt och det är väl det allra viktigaste, ett ungt sinne.
Dagen har varit väldigt vanlig, ungefär så som mina vardagar ser ut just nu, med jobb på dagtid och familjemys på kvällstid. Känns som en helt vanlig dag förutom alla fina gratulationer som jag har fått förstås (tack alla som känner sig träffade!). Vi firade lite redan i går kväll eftersom det beryktade vinterovädret väntades komma idag och därmed också trafiksvårigheter att komma hit. Fick i alla fall pengar av mina kära föräldrar och en jättefin kaffebryggare av mina kära svärföräldrar. Det enda jag önskade mig av Tobbe och Jalmar var att vi skulle boka en weekend i Köpenhamn längre fram i vår, så vi kan ta en tur till zoo (Jalmar älskar ju djur) och bara mysa runt i storstan hela familjen. Sen har jag ju redan allt jag önskar mig och jag kan inte bli lyckligare än så: en underbar man och en underbar son, en liten till på väg och att alla nära och kära får vara friska, det är lycka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar