fredag 29 januari 2010

Fullmåne

Så, nu har jag äntligen sett "New Moon", den andra filmen i Twilight-serien. Förvisso inte den bästa kvaliteten, men ändå. Har ju längtat efter att få se den. Och jag gillade den faktiskt. Den har inte fått lika bra kritik som den första, så jag var lite skeptiskt, men bra var den hur som helst. Älskar den mystiska stämningen i filmen, ljuset och ljudet och storyn. Sen är det kul med skådespelare som inte är så kända och dessutom är så talangfulla som dessa. Ja, absolut sevärd, så kolla gärna in. Längtar redan tills trean och fyran kommer ut.

2 kommentarer:

  1. Det jag älskar med dessa filmerna (och böckerna) är miljön och musiken! Helt helt underbart! En drömresa jag länge haft har varit att åka till Usa och åka runt lite, och då har Washington state stått högt upp på listan, på tredje plats efter NY och södern. De mörka skogarna, med sina höga höga träd och mossa överallt. Berg och dalar, vatten...

    Och musiken! Varenda dag hamnar någon av låtarna i min spellista. Har du inte dem, så gå och köp! Det är en direkt uppmaning Frida! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmmm... läste precis vad jag skrivit... Jag menar så här:
    Jag älskar miljön i filmerna och böckerna...
    Jag älskar musiken i filmerna...inte i böckerna :)

    Sorry

    SvaraRadera