tisdag 18 maj 2010

Obekväm natt

Gick och la mig: kl. 21:00
Tobbe väckte mig: 1 gång
Var uppe och kissade: 3 gånger
Katterna väckte mig: 2 gånger
Var uppe och tog halsbrännetablett: 1 gång
Kollade på klockan: typ 10 gånger
Vände mig i sängen: typ 100 gånger (kändes det som i alla fall)
Svettades: säkert ett par liter
Var uppe och drack: 1 gång
Var uppe och tog huvudvärkstablett: 1 gång
Bortdomnade kroppsdelar: armarna och benen omvartannat
Ont i: höfterna, ljumskarna, huvudet
Vaknade: kl. 05.40, jo, det är sant: 05.40!!!
Utvilad:NEJ!!!

2 kommentarer:

  1. Tur att han snart kommer den där Arvid så du får lön för mödan!!!!

    SvaraRadera
  2. Lilla gumman!
    Kom upp till mig nån dag så kan Jalmar va ute hos getterna och marsvinen och du lägga dig med en bok i mysrummet. Kram kram Stina

    SvaraRadera