torsdag 5 november 2009

Säsongens första snö

Som jag nämnt tidigare så är jag inget fan av vinter, snö och kyla. I morse när jag och Jalmar tittade ut genom fönstret så var det helt vitt ute, åh yes vad kul, eller inte. Men eftersom Jalmar var så liten sist det var snö, så var vi ju klart tvungna att bege oss ut en stund och busa lite. Kan säga att han tyckte det var sådär kul. Han är nog lite för liten för att riktigt uppskatta snö, jag menar, alla ungar älskar väl snö. En liten stund gick det bra, han kröp ett par runder, kände, smakade på den, sen var det bra tyckte han. Jag gjorde ett tappert försök till att göra en snögubbe, Jalmar uppskattade det de första minuterna, sen ville han gå in och var inte alls så glad över mammas konstiga påfynd. Jaja, en snögubbe blev det i alla fall och ett par bilder av säsongens första snö.

1 kommentar:

  1. Mys! :)
    Konstigt att ni har snö, här e de ingen:( Blir ju lite julkänsla med snö :)

    SvaraRadera