måndag 17 augusti 2009

Bröllopsdag

Tobbe, jag hoppas att du läser detta i morgon bitti, alltså den 18 augusti, då vi firar tvåårig bröllopsdag.

Så..god morgon på dig älskling! Ville bara skriva ett litet grattis på vår bröllopsdag! Tänk att det redan gått två år sedan vi gifte oss, två år! Känns som igår tycker jag, den näst bästa dagen i mitt liv, för den allra bästa dagen var ju såklart när vi fick vår älskade lille son, det tror jag du också tycker! Tänk att vi varit tillsammans i över 10 år nu och ändå känns allt fortfarande lika bra som när vi träffades. Klart att vi också har våra duster ibland och ja, jag vet att jag kan vara bra långsint, men det går över till sist och sams det blir vi alltid igen. Jag vill i alla fall bara säga att jag älskar dig Tobbe, du är underbar, tack för att du finns i mitt liv. Hoppas du får en bra dag på jobbet, så ses vi ikväll, vår lilla familj.
Puss och kram från din fru=)

3 kommentarer:

  1. Ett STORT grattis till er! Önskar Robin Eva å Linn

    SvaraRadera
  2. Ni ser verkligen ut att vara lyckliga! Ni verkar ha ett bra och roligt liv tillsammans. Skönt.

    SvaraRadera
  3. Jättefin bloggsida du har. Det första jag tittar på när jag sätter på datan.
    Hoppas hela familjen mår bra. Längtar efter er
    lille prins. Ni har gett mig ny mening med livet...livets efterrätt. Kram o puss till Jalmar från farmor.

    SvaraRadera