söndag 9 augusti 2009

Födelsedagsmånad

Augusti är en riktig födelsedagsmånad för oss, många att fira och många kalas blir det. Alltid lika kul att träffa familjen och vänner. Dessutom älskar jag att hitta på bra presenter att ge bort. Så nu skulle jag vilja säga ett stort GRATTIS till alla små födelsedagsgrisar där ute, hoppas ni får/fick mysiga födelsedagar med god tårta och fina paket! Förhoppningsvis alla nämnda, men ingen glömd! Kram på er.

Felicia, som jag och Tobbe är gudföräldrar till, fyllde 2 år den 5 Augusti

Alexander, Tobbes "minsta" bror, blev 19 år den 7 Augusti

Robin, Tobbes lillebror, blir 25 år den 18 Augusti

Tobbes barndomsvän Mats blir 35 år den 18 Augusti

Jag och min käre man firar 2 årig bröllopsdag den 18 Augusti

En av mina allra närmsta och bästa vänner Camilla blir 31 år den 23 Augusti

Hans, Tobbes pappa, blir 54 år den 24 Augusti

Min lilla mamma fyller 68 år den 29 Augusti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar